• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

ScubaKing

Sålde en Breitling box till herren ifråga och allt gick smärtfritt med en trevlig dialog och snabb betalning. Helt klart en goodguy.

Köpte lifestyle av @ScubaKing
Bra kommunikation genom hela affären, snabbt skickat och allting i utlovat skick!
Skulle inte tveka på att göra fler affärer :)

har köpt en klocka av robban och den va absolut i det skick och vad han berätta om klockan,super trevlig kille som jag gärna gör fler affärer med, i min bok är det 5+++++ tack!

Jag köpte lifesize vintage av @ScubaKing. Vi kunde setts live men valet var mitt, frakt blev smidigare. Idag hämtade jag ett väl inslaget paket som innehåll precis det som utlovats. Sen att själva stilen, storleken och modellen blev så bra, blev jag glad över. Mycket bra seriöst bemötande och dialog. Det kändes att säljaren ansträngde sig för att jag skulle bli nöjd. All heder!

Tillbaka
Topp