• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sebastard

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Sålt en klocka. Trevlig och snabb kommunikation.:) Det visade sig att klockan hade en liten defekt, men det löste vi smidigt.
 

Stoffe-Sebbe

Rolex
2-Faktor
Köpt en klocka av @Sebastard. En riktigt trevlig upplevelse, där även jag förvånas över hur trevliga, ärliga och service minded vissa är här på KS. Jag kan bara säga att jag starkt rekommenderar herrn för framtida affärer. Han är en riktig klippa!👍🏽
 

Nallenalle

Breitling
Fick förmånen att göra min första klockaffär här på forumet med Sebastard. Ett sant nöje rakt igenom, kunde inte fått bättre introduktion till forumet eller guide genom processen. Köpet, en Sjöö Sandström RS Chrono med några år på nacken, skicket minst lika bra som beskrivet, fler tillbehör än beskrivet och mycket ordningsamt packat. Kunde inte vara nöjdare med affären, solklar Goodguy!
 
Topp