Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick mitt men det jag skickade kom inte fram.Ville bara informera er om att det var ganska många som inte fick sina paket förra gången, jag fick inte mitt paket och mitt paket jag skickade kom inte fram.
#TheGrinch
Grymt! Härligt initiativOm inte någon annan tagit på sig ansvaret så tänkte jag att jag kan styra upp årets Secret Santa![]()
GÖÖÖÖTTTOm inte någon annan tagit på sig ansvaret så tänkte jag att jag kan styra upp årets Secret Santa![]()
Låter perfekt.Då gör vi så att jag startar en ny tråd med information om hur man anmäler sig till Secret Santa 2017. Och vi kan ta resten på den tråden, kan bli lite svårt för de som inte läst den här tråden att anmäla sig till just mig.
Grymt! Tack för engagemangetDå gör vi så att jag startar en ny tråd med information om hur man anmäler sig till Secret Santa 2017. Och vi kan ta resten på den tråden, kan bli lite svårt för de som inte läst den här tråden att anmäla sig till just mig.
Så bra!!https://klocksnack.se/threads/secret-santa-2017-anmälningstråd.83142/
Sådär ja, nu kan man gå in och anmäla sig![]()
Någon måste göra det, ska göra mitt bästa för er klockbröder <3Så bra!!![]()