Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra rim på den tomtenNågra gissade jag rätt på i alla fallStort tack Secret Santa!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Känns som att du har jobbat ihop detta under några år. God jul!Alltså ärligt talat. Det här är så jag blir tårögd.
Jag misstänker ju starkt att det är flera inblandade i detta, så jag tänker att jag bara lägger mig platt i respekt för den här otroligt fina, genomtänkta och fantastiska klapp till en rävtomte
Vilken underbar sak att komma hem till. Vi snackar att den här klappen innehåller allt det fina i livet: ost, vin, korv och choklad. I egenskap av legitimerad livsnjutardoktor kommer jag ordinera mig själv att inta detta efter behov under hela julen!
Ett enormt tack till alla som är med på detta! Verkligen ett genuint TACK, från hjärtat
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Du om någon är värd det i juletider med tanke på den glädje du spridit åt oss andra under flera år utan motkravAlltså ärligt talat. Det här är så jag blir tårögd.
Jag misstänker ju starkt att det är flera inblandade i detta, så jag tänker att jag bara lägger mig platt i respekt för den här otroligt fina, genomtänkta och fantastiska klapp till en rävtomte
Vilken underbar sak att komma hem till. Vi snackar att den här klappen innehåller allt det fina i livet: ost, vin, korv och choklad. I egenskap av legitimerad livsnjutardoktor kommer jag ordinera mig själv att inta detta efter behov under hela julen!
Ett enormt tack till alla som är med på detta! Verkligen ett genuint TACK, från hjärtat
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hur visste tomten din kondomstorlek?Några gissade jag rätt på i alla fallStort tack Secret Santa!
![]()
Hur visste tomten din kondomstorlek?![]()
Så otroligt välförtjänt efter idogt tomtearbete. God jul bäste @thewordfoxAlltså ärligt talat. Det här är så jag blir tårögd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alla har mottagit och öppnat sina paket! Årets hemliga tomtar har varit otroligt duktiga, snabba och fantastiska!Hur är statusen nu?? Har inte orkat räkna men det känns som vi har några paketöppningar kvar va?
Vilka saknar panet, vilka har fått men inte postat??
Ett stort tack till dig @thewordfoxAlla har mottagit och öppnat sina paket! Årets hemliga tomtar har varit otroligt duktiga, snabba och fantastiska!
Ett enormt tack till årets tomtar!
Det är vi som ska tacka dig för att du ställer upp år efter årAlla har mottagit och öppnat sina paket! Årets hemliga tomtar har varit otroligt duktiga, snabba och fantastiska!
Ett enormt tack till årets tomtar!