Plötsligt händer det! Sen hemleverans på en lördag! Nu ska jag bara få avkomman i säng. Tomten gillar svenskt mode?Hej igen tomten. Jag har fortfarande inte hört något![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Plötsligt händer det! Sen hemleverans på en lördag! Nu ska jag bara få avkomman i säng. Tomten gillar svenskt mode?Hej igen tomten. Jag har fortfarande inte hört något![]()
Det är samma hos herr staben. Alltid trevlig och snäll men inte ett ljud från någon änHej igen tomten. Jag har fortfarande inte hört något![]()
Fick hemleverans av tomten senare samma kvällDet är samma hos herr staben. Alltid trevlig och snäll men inte ett ljud från någon än
Börjar bli orolig att jag inte får något![]()
Japp. Tyvärr mitt. Men tomten har meddelat att det eftersöks.Är det några paket som fortfarande är på vift?
Här har det kommit leverans till slut![]()
![]()
Passar på att öppna på en gång.
Hur kul som helst.
En vintage klockbok 2 smalare hirch band och en bratte kepa. Vad mer vill man ens ha![]()
Stort tack till MIN hemliga tomte.
Nu ska jag mysa ner i soffan och drömma mig bort till en svunnen tid i vintagets tecken.
Go jul på er alla![]()
![]()
![]()
Ja jag såg det. Kännde direkt att vi har en kopplingDå är vi två med Bratte-keps från tomten! Får bilda klubb.God jul!
Enligt tomtens och FRA:s samkörda register är det exakt en mottagare kvar som inte öppnat sitt paket. Tyvärr beror det vad jag förstått på att Postnord de facto slarvat bort paketet. Vad jag förstår är mottagare informerad. Fortsättning följer!Det saknas några eller?
Efter några väldigt slappa mellandagar insåg jag att jag glömt fortsättningen på min postTidig julklapp från sekret-tomten! Klarar man att vänta till julafton…?
![]()
![]()