• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SECRET SANTA 2025

Hej igen tomten. Jag har fortfarande inte hört något 😞
Plötsligt händer det! Sen hemleverans på en lördag! Nu ska jag bara få avkomman i säng. Tomten gillar svenskt mode?

Bilagor

• 1000005206.jpg
    1000005206.jpg
    457.1 KB · Visningar: 4
Hej och hå!
Efter en intensiv jobbvecka blev det äntligen dags!!

IMG_6913.jpeg

Ser ju lovande ut detta..
IMG_6914.jpeg

Härlig doft fyllde rummet - inte så konstigt!
IMG_6918.jpeg

Är det något jag har dille för så är det tamejfan choklad. Mycket gott, man tackar!
IMG_6915.jpeg

…Ett riktigt fint Erika’s Originals-band på det - jag tackar! Perfekt då jag nyligen köpt ett som jag avgudar.
IMG_6917.jpeg

Sist men inte minst, lektyr över julledigheten ❤️
IMG_6919.jpeg

Tack snällaste Tomten - så jädra fint och genomtänkt! Julen är räddad 👏🏻🙏🏻
Och tack till alla fantastiska människor i detta underbara forum ❤️

Så var det äntligen dags att få öppna årets SS julklapp, spänningen är olidlig! :D
IMG_1096.jpeg

IMG_1100.jpeg

Överst finner vi ett brev med diverse klurigheter som hintar om vad vi i paketet kommer att finna!
IMG_1112.jpeg

Vi jobbar vidare och finlirar upp lådan! Direkt möts man av lite härligt julprassel med diverse godbitar i!
IMG_1113.jpeg

Inte nog med godis och rim utan det döljer sig även tre paket under emballaget!
IMG_1114.jpeg

Först och främst möts jag av en isskrapa! Det är ju aldrig fel.
IMG_1115.jpeg

Därefter i present nummer två finner jag två stycken Protector of Sweden armband (om jag inte är ute och cyklar?!) Fantastiskt fina och jag är ett big fan av både Paracord och överlevnad etc så jag både är jägare och har en bakgrund inom det gröna!

Jag får satsa på att krympa min size lite kring handlederna, antingen hålla igen med julmaten eller skippa gymmet en period! Men fina är dem oavsett och det finns onekligen fler i familjen som gladeligen lägger vantarna på dem! Tack och tack du hemlige jultomte!
IMG_1116.jpeg

IMG_1121.jpeg

Sist men definitivt inte minst! Här har vi en generös och givmild själ som onekligen har gjort sin research med hänsyn till ovan… Min kära hemliga tomte har tagit i från tårna och verkligen inte hållit igen! Wow!
IMG_1123.jpeg

IMG_1124.jpeg

IMG_1125.jpeg

Jag är stum (och det beror inte på att jag redan tullat på godiset och har munnen full) utan över generositeten och hur omtänksamma min och ni andra är på detta forum! Tror jag talar för merparten när jag säger: Wow, vilken omgång av SS det blev i år! Så fina och generösa människor som tar sig tid, spenderar pengar och engagerar sig för att göra någon annans jul (Utan att ha någon vetskap om vand man kommer att få i retur)

Det är förbannat roligt att se och gör att man återigen får lite hopp för mänskligheten med hänsyn på all annan skit som pågår i vår värld! Då är det förbaskat mysigt att kunna vara en del av denna genuina och härliga gemenskapen! STORT tack till min hemliga tomte, jag blev både väldigt glad och överraskad!! Sen riktar jag även ett stort tack till alla er andra som jag nyss nämnde och sist men inte minst, tack till KS för att vi får hänga här och nörda dagarna i neda!

Nu önskar jag min hemliga tomte och alla er andra en fantastiskt God Jul, var rädda om er och era nära!

♥️

Nu har den kommit, det var på min frus nr därav att jag missat 🤦🏼‍♂️men den som väntar på något roligt…………
IMG_3819.jpeg

Spänningen är olidlig
IMG_3820.jpeg

Det roliga är att jag själv är glutenintolerant, vet inte om det var tanken 😅
IMG_3823.jpeg

Fina och bra julklappar , jag är inte mycket för sötsaker men dessa 2 desto mer 🥰
IMG_3824.jpeg
IMG_3822.jpeg

image.jpg

Det bästa med min julklapp var brevet, det gjorde min dag 🖤💛tack snälla Tomten

Bilagor

• IMG_3821.jpeg
    IMG_3821.jpeg
    587.1 KB · Visningar: 2
Här har det kommit leverans till slut😍
IMG_0473.jpeg

Passar på att öppna på en gång.
Hur kul som helst.
En vintage klockbok 2 smalare hirch band och en bratte kepa. Vad mer vill man ens ha😍

Stort tack till MIN hemliga tomte.
Nu ska jag mysa ner i soffan och drömma mig bort till en svunnen tid i vintagets tecken.

Go jul på er alla🎅🏻
IMG_0474.jpeg
IMG_0475.jpeg

Här har det kommit leverans till slut😍
IMG_0473.jpeg

Passar på att öppna på en gång.
Hur kul som helst.
En vintage klockbok 2 smalare hirch band och en bratte kepa. Vad mer vill man ens ha😍

Stort tack till MIN hemliga tomte.
Nu ska jag mysa ner i soffan och drömma mig bort till en svunnen tid i vintagets tecken.

Go jul på er alla🎅🏻
IMG_0474.jpeg
IMG_0475.jpeg

Då är vi två med Bratte-keps från tomten! Får bilda klubb. 😄🙋🏻‍♂️ God jul!

Tidig julklapp från sekret-tomten! Klarar man att vänta till julafton…? :)
IMG_1544.jpeg
IMG_1545.jpeg
Efter några väldigt slappa mellandagar insåg jag att jag glömt fortsättningen på min post :eek:

Först ett fint brev, där hemlige tomten verkligen gjort sin research:
IMG_1630.jpeg

En Timex GMT, wow! Dessutom snart utlandsresa, och vad passar då bättre än denna? Mycket fin, stort tack tomten!!!

IMG_1632.jpeg
IMG_1633.jpeg

Puh, det tog mig på tok för länge att komma tillbaka till tråden för att genuint få tacka min hemlige Tomte! Eller nåväl, jag tror mig känna personen i fråga, då det var en hel del i mitt paket (läs: Allt!) som var sådant jag uppskattar. Jag fick dels två väldigt fina läderband till min Panna, goda öl, whisky, Trisslotter och gott godis. Tyvärr har senaste tiden varit alldeles för hektisk privat och jag tappade bollen här. Men tack till min hemlige Tomte och till @thewordfox som tagit på sig det här uppdraget år efter år! :heart: 🎅

Skärmavbild 2025-12-29 kl. 16.17.30.png

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp