• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko 6458-600A PB

Pris
2100
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej! Säljer en Seiko 6458-600A från 1981 som skulle bli sommarklockan men är så tråkig så jag kör ändå SKX:n hela tiden.

Klockan mäter 38mm och har 19mm lugwidth.
Klockan sitter på ett aftermarket jubileearmband med Seiko-spänne, armbandet passat till 16,5cm handled men finns extrabitar. Jubileearmbandet sitter fast med 20mm bars men borde inte vara problem med rätt verktyg, har själv inte försökt!

Klockan är i orginalskick vad jag förstått förutom insertet som är vitt på svart istället för gult på svart som orginalet. Förutom jubileearmandet kommer två stycken tropicstyle-gummin som jag fick med när jag köpte klockan!
Klockan tickar på fint och quickset fungerar, bezeln roterar åt båda hållen. Ytligt är den i använt skick som sig bör men inget över det vanliga
Klockan finns i Helsingfors och betalning sker via banktransaktion, klockan skickas då betalning är mottagen.
Pris inklusive frakt: 3200 kronor / Prisbumpas direkt till 2900 inklsusive frakt / Prisbump till 2700 / Prisbumpas nu till 2300 / En sista prisbump till 2100 inklusive frakt!
20230510_200101.jpg 20230510_195617.jpg 20230510_195832.jpg
20230518_161954.jpg
 
Senast ändrad:
Topp