• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko 7546-6040 pepsi quartzdykare

Snowflake

Cartier
2-Faktor
Pris
1500
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
IMG_8792.jpg

Perfekt sommarklocka med charmig patina från 1978. Ca 39 mm, 100 meter WR, skruvad krona, 20 mm mellan bandhornen. Fick nytt batteri och trycktestades med godkänt resultat förra året (kvitto finns).

Skick:
Boett, bezel och länk har spår av tidens tand med repor och skavanker. Ger bara klockan karaktär tycker jag. Lysmassan är i princip död. Vridringen snurrar mjukt utan klick (ska sannolikt vara så, rätta mig gärna om jag har fel). Glaset är repfritt.

Tickar på och går fint i övrigt. Som en bonus träffar sekundvisaren minutmarkeringarna riktigt bra!

Kommer watch only med några extra länkbitar. Länken saknar Seiko-loggan så är troligen ej orginal.

Pris: 1500 kr inkl frakt
Betalning: Swish
F2F: I centrala/södra Stockholm
Byten: Nej tack

IMG_8795.jpg

IMG_8811.jpg
IMG_8813.jpg

IMG_8845.jpg

IMG_6410.jpg
 
Senast ändrad:
Topp