Alltiditid78
Basic
- Pris
- 2000kr
- Returpolicy
- Ja, inom 24 h på köparens bekostnad.
- Bilder Skickat
- Ja
Hej Klockälskare!
Säljer en Seiko 7546-6049 från 1978.
Trevlig vintage dykare på 40 mm och 20 mm mellan luggarna.
Kommer på ett oanvänt blått Barton gummi med båda längderna.
Klockan har precis servats av en välkänd forummedlem och har bland annat nytt batteri och nya packningar, håller tiden väldigt väl, den är dock ej trycktestad av mig så gör gärna det om du tänkt dyka djupt.
Glas är bytt och min gissning är att tavlan blivit relumad nån gång då den lyser väl starkt. Boetten är härjad med ett par märken över kronan som sticker ut, bezel insert har tagit en och annan törn också som ni ser.
Vid frågor eller fler bilder är det bara att dra ett DM, jag har gott om referenser under Goodguy så kolla gärna där.
Skickas med Skicka Lätt (ingår) efter mottagen Swish.
Stort tack till Klocksnack!
Säljer en Seiko 7546-6049 från 1978.
Trevlig vintage dykare på 40 mm och 20 mm mellan luggarna.
Kommer på ett oanvänt blått Barton gummi med båda längderna.
Klockan har precis servats av en välkänd forummedlem och har bland annat nytt batteri och nya packningar, håller tiden väldigt väl, den är dock ej trycktestad av mig så gör gärna det om du tänkt dyka djupt.
Glas är bytt och min gissning är att tavlan blivit relumad nån gång då den lyser väl starkt. Boetten är härjad med ett par märken över kronan som sticker ut, bezel insert har tagit en och annan törn också som ni ser.
Vid frågor eller fler bilder är det bara att dra ett DM, jag har gott om referenser under Goodguy så kolla gärna där.
Skickas med Skicka Lätt (ingår) efter mottagen Swish.
Stort tack till Klocksnack!