• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko-7548-7000, 1983 inkl GL831

URsinne

Audemars
2-Faktor
Pris
3750
Returpolicy
Om något väsentligt för klockans värde inte beskrivits
Bilder Skickat
  1. Ja
(Kommer att dras tillbaka inom kort om den inte säljs nu)

En bra och fin 7548-7000 från 1983 med tillhörande kanjidag. Allt fungerar felfritt. Fick nytt glas genom s.k. forumprofil i början av året då det fanns en lite repa i det förra samt nytt batteri jan/febr. Inga kända problem och visar rätt tid.

Gummistrap från tiden, GL831 vad jag förstår " sällan förekommande" och i ovanligt bra skick helt utan sprickor vad jag kunnat hitta (har underhållits med paraffinolja när jag haft den).

Utseendemässigt Skick enl bilder. Endast småskavanker, inget stort.

kostar 3750 + subventionerad rek försäkrat och spårbart 100 kr =3850 kr inkl frakt. Priset under självkostnadspris därav ingen prutmån men tycker den är prisvärd ändå.

Betalning helst swish.

7548s-2w.jpg

7548s-1w.jpg


7548s-bw.jpg
 
Topp