• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Seiko 7548-7000

URsinne

Guld
2-Faktor
Pris
4975 Skr
Returpolicy
Om beskrivningen är felaktig, 24 tim
Bilder Skickat
  1. Ja
Finaste Seiko 7548-7000 jag haft är nu till salu och jag har haft några fina. Köpte den för några år sedan här på k&s och betalade några hundringar mer för den än jag begär nu, men är i samma skick vill jag säga då den knappt är använd sedan dess då den är något stor för mina handleder, annars hade jag nog behållit.

Allt fungerar som det ska. Datum, dag inklusive quick- set, krongängor, vridring, allt i ordning. På den sitter en Uncle Seiko z-199 länk.

Den är inte i nyskick, man kan hitta små ytliga saker på boettens polerade delar vid noggrann titt. Under luggarna finns krafs efter bandbyte. På Uncle seikolänkens spänne som suttit på en annan klocka tidigare finns svaga kråksparkar.

Kanegawa-vågen på baklocket har den matterade ytan bakom vågen intakt. Urtavla och visare samt glas perfekta vad jag kan se, "Water" "resist" har fin tegelfärg.

Se bilder!

Uncle Seikolänken är nu inställd för ca 16,5 cm och går att flytta ut en centimeter, till ungefär 17,5 cm. Inga fler länkbitar finns.

I priset ingår spårbar frakt, önskas rek tillkommer 100 skr, subventionerat.

Swish, skickas. Prutat och klart. Ej byten (om det inte är nåt alldeles extra)

s7548-7000-1.jpg

S7548-2.jpg

S7548-3.jpg

S7548-B.jpg

S7548B2.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp