- Pris
- 1499kr
- Returpolicy
- Retur är ej möjlig
- Bilder Skickat
- Ja
SÅLD
Jättefin äldre Seiko som inte bara bjuder på en massa knappar, den har även inbyggd alarm-funktion. Nyligen servad och tickar på fint. Allt är original Seiko, men den röda visaren vid kl 12 är egentligen tillhörande en annan modell. Däremot tycker jag att den röda visaren klär denna klocka väldigt bra, den ska egentligen vara vit. Visaren är då också original också såklart för att förtydliga det. Batteriet fungerar och den tickar fint. Länken är inställd på 16,5 cm handled, finns en extra länkbit. Ingen box eller papper osv.
Skicket är bra men använt, klockan är full av smårepor (hairlines) och några dings kan finnas, inget över det vanliga.
Specifikationer nedan. Vill ni ha fler bilder så säg till!
Kaliber: Quartz
Diameter: 35 mm
Tjocklek: 10 mm
Bandbredd: 18 mm
Lug to lug: 42 mm
Case: Rostfritt stål
Tar ej emot retur och lämnar ej garantier.
Pris: 1899kr ink spårbar frakt!
Pris: 1799kr ink spårbar frakt!
Pris: 1499kr ink spårbar frakt!
Mina referenser:
klocksnack.se
Jättefin äldre Seiko som inte bara bjuder på en massa knappar, den har även inbyggd alarm-funktion. Nyligen servad och tickar på fint. Allt är original Seiko, men den röda visaren vid kl 12 är egentligen tillhörande en annan modell. Däremot tycker jag att den röda visaren klär denna klocka väldigt bra, den ska egentligen vara vit. Visaren är då också original också såklart för att förtydliga det. Batteriet fungerar och den tickar fint. Länken är inställd på 16,5 cm handled, finns en extra länkbit. Ingen box eller papper osv.
Skicket är bra men använt, klockan är full av smårepor (hairlines) och några dings kan finnas, inget över det vanliga.
Specifikationer nedan. Vill ni ha fler bilder så säg till!
Kaliber: Quartz
Diameter: 35 mm
Tjocklek: 10 mm
Bandbredd: 18 mm
Lug to lug: 42 mm
Case: Rostfritt stål
Tar ej emot retur och lämnar ej garantier.
Pris: 1499kr ink spårbar frakt!
Mina referenser:
Astons Husse
Hej! Lämna gärna en referens här efter avslutad affär. 😊 (Har bytt namn i profilen) Referenser på Tradera: https://www.tradera.com/profile/feedback/4433642/astonshusse
Bilagor
Senast ändrad: