• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Seiko Astron SSE051J1

blackcoffee

Guld
2-Faktor
Pris
5500
Returpolicy
Öppet köp. Om du ångrat dig så betalar du frakt åt båda håll, men om något är fel med klockan eller beskrivningen står jag för detta.
Bilder Skickat
  1. Ja
Det blir något av en catch and release på denna klocka som jag köpte här på forumet rätt nyligen. Mycket trevlig och välfungerande klocka i gott skick, men den är helt enkelt inte riktigt min stil och storlek.

Seiko Astron SSE051J1 är som läsaren säkert känner till solcellsdriven och GPS-styrd, och visar en andra tidszon på en mindre visare på urtavlan (utöver veckodag och mycket annat). 45 mm bred och drygt 13mm hög. Urverket är 8X53. Instruktionsbok här.

Klockan kommer i det närmaste full set men verkar sakna cert men mycket annat följer med. Länken är just nu inställd för 17,5 cm och det följer med ett par extra länkbitar som bilderna visar.

Jag bedömer skicket gott även om det alltid finns lite märken när man tittar nära - en av bilderna visar närbild i hårt ljus de värsta märkena jag kunde se.

Säljes för 5500 kr + ev frakt. Finns annars för F2F i Östergötland.

klocka7.jpg
klocka5.jpg
klocka6.jpg
klocka4.jpg
klocka3.jpg
klocka2.jpg
klocka1.jpg
dok2.jpg
dok1.jpg

Tidigare annons här:

Tillbaka
Topp