- Pris
- 5500
- Returpolicy
- Öppet köp. Om du ångrat dig så betalar du frakt åt båda håll, men om något är fel med klockan eller beskrivningen står jag för detta.
- Bilder Skickat
- Ja
Det blir något av en catch and release på denna klocka som jag köpte här på forumet rätt nyligen. Mycket trevlig och välfungerande klocka i gott skick, men den är helt enkelt inte riktigt min stil och storlek.
Seiko Astron SSE051J1 är som läsaren säkert känner till solcellsdriven och GPS-styrd, och visar en andra tidszon på en mindre visare på urtavlan (utöver veckodag och mycket annat). 45 mm bred och drygt 13mm hög. Urverket är 8X53. Instruktionsbok här.
Klockan kommer i det närmaste full set men verkar sakna cert men mycket annat följer med. Länken är just nu inställd för 17,5 cm och det följer med ett par extra länkbitar som bilderna visar.
Jag bedömer skicket gott även om det alltid finns lite märken när man tittar nära - en av bilderna visar närbild i hårt ljus de värsta märkena jag kunde se.
Säljes för 5500 kr + ev frakt. Finns annars för F2F i Östergötland.
Tidigare annons här:
klocksnack.se
Seiko Astron SSE051J1 är som läsaren säkert känner till solcellsdriven och GPS-styrd, och visar en andra tidszon på en mindre visare på urtavlan (utöver veckodag och mycket annat). 45 mm bred och drygt 13mm hög. Urverket är 8X53. Instruktionsbok här.
Klockan kommer i det närmaste full set men verkar sakna cert men mycket annat följer med. Länken är just nu inställd för 17,5 cm och det följer med ett par extra länkbitar som bilderna visar.
Jag bedömer skicket gott även om det alltid finns lite märken när man tittar nära - en av bilderna visar närbild i hårt ljus de värsta märkena jag kunde se.
Säljes för 5500 kr + ev frakt. Finns annars för F2F i Östergötland.
Tidigare annons här:
Avslutad - Seiko Astron
Hej! Säljer vidare en Seiko Astron GPS Solar SSE051J1. Saknar cert men i övrigt fullset. Mycket fint skick med endast minimala spår av användning. Mäter 45 mm i diameter, 13mm hög och vattentät till 100m. Boett i stål och svart keramisk bezel. Nypris ca 17.000kr. Pris: 5.500kr 6.000kr 6.500kr...