• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Baby Alpinist

Diskaren

Guld
2-Faktor
Pris
5 600 kr OBRO
Returpolicy
Ingen (Klockan är nästan helt ny)
Bilder Skickat
  1. Ja
Seiko SPB155J1 aka Baby Alpinist säljes!

Tog denna som inbyte i affär, och trots att jag mer än gärna vill behålla denna fantastiska klocka så är klockkontot på banken överskridet, och pengarna behövs helt enkelt till annat.

Klockan är i fantastisk skick och har till och med plasten kvar på baksidan. Men enstaka hairlines finns.
Då jag inte använt klockan har jag inte heller tagit några bilder, (tyckte inte det var nödvändigt då den i princip är ny) Men vid intresse skickar jag mer än gärna över ett gäng.

Övrigt värt att notera:
  • Klockan har ett rekommenderat nypris på ca. 8 000 kr
  • Magisk tavla
  • Perfekt vardagsklocka / sportklocka / beater
  • Safirglas (antireflexbehandlat)
  • Automatiskt med hacking / winding
  • 200 meter vattentålighet
  • 38 mm

F2F föredras men kan skickas med Postnord REK på köparens bekostnad och risk.

Gott om referenser finns: https://klocksnack.se/threads/diskaren.84072/


OBS: Bilder från WWW
1606297808012.png
1606297643761.png

1606319039376.jpeg

1606297734665.png
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp