• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Chariot 2220-3231

Nza

Omega
2-Faktor
Pris
800
Returpolicy
Ingen, pengarna öronmärks till nytt inköp.
Bilder Skickat
  1. Ja
Denna införskaffades nyligen och allt jag kan säga är att den är fruktansvärt fin och graciös, men eftersom jag anser att den inte passar mig så får denna bli en "catch & release".
Underbar mekanisk uppvridbar hi-beat tank-liknande, relativt ovanlig modell som kommer med både länk (som bild) och svart läderarmband.
Modellen skall heta "Chariot" och har 2220-urverket från (vad jag förstått) tidiga 70-talet. Håller tiden utmärkt och mäter ca 35x27mm. Dialen har en underbar "linen" textur som uppträder sig vackert oavsett betraktningsvinkel.
0aa4700a-d40e-11e9-8440-8f5756b9654f.jpeg
248f1c6e-d40e-11e9-aae5-3937a730489d.jpeg
34d3b0b3-d40e-11e9-b5a5-2fb13a0ae0fb.jpeg
40c7ff2f-d40e-11e9-9927-7779fc3b5a75.jpeg

Finns i Malmö för upphämtning. Prisidé runt 800kr, frakt betalas av köparen och bilderna är en del av beskrivningen. Byten är ej intressanta.

Tack till KS för möjligheten att lägga upp denna annons!
 
Topp