• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko GIUGIARO SCED019

Rossi

Rolex
2-Faktor
Säljer min Seiko SCED019. Limiterad till 2500 ex. Köptes här på forumet för en månad sedan men jag har endast provat den. Endast en microsopisk hairline på spännet(som är så liten att jag inte lyckas fotografera den), annars närmast nyskick. Tillbehör enligt bild. Säljes för det jag betalade.

Pris: 2.400, nu prissänkt till 1.700:-





Har ingen goodguytråd, har dock många goda referenser på forumet.

Full returrätt inom 24 timmar efter mottagande. Klockan ska då vara i samma skick som den var när den lämnade mig samt skickas med spårbar frakt.
 
Senast ändrad:
Topp