- Pris
- 11900kr eller BUD ! (inkl spårbar postnord frakt)
- Returpolicy
- Enligt överenskommelse
- Bilder Skickat
- Ja
Hej KS!
Fått denna i inbyte och den får nu lämna (trots att den är bra)
Seiko GMT SPB383J1 Svart
köpt ny i våras på svensk AD, kvitto finns
Fullset med boxar osv.
Extra:
Crafter Blue svart Gummi som ingår
Bjuder på postnord spårbar frakt
Urverk: Seiko Caliber 6R54
Storlek: 42mm
material: stål, stållänk
20ATM, 200m
Tavla: svart
GMT visare i guldfärg
skick: repor lite här och var men inga dings, länken främst på claspen, garantin kvarstår.
Nypris var över 20000kr
Mitt pris: 11900kr (inkl frakt)
eftersom vi lever i extrem mörk årstid så tänker jag försöka lösa lite bättre bilder i bra ljus när möjlighet finns.
Mer info:
kolla gärna mina andra klockor
klocksnack.se
och länkar och band:
klocksnack.se
och omdömmestråd:
Fått denna i inbyte och den får nu lämna (trots att den är bra)
Seiko GMT SPB383J1 Svart
köpt ny i våras på svensk AD, kvitto finns
Fullset med boxar osv.
Extra:
Crafter Blue svart Gummi som ingår
Bjuder på postnord spårbar frakt
Urverk: Seiko Caliber 6R54
Storlek: 42mm
material: stål, stållänk
20ATM, 200m
Tavla: svart
GMT visare i guldfärg
skick: repor lite här och var men inga dings, länken främst på claspen, garantin kvarstår.
Nypris var över 20000kr
Mitt pris: 11900kr (inkl frakt)
eftersom vi lever i extrem mörk årstid så tänker jag försöka lösa lite bättre bilder i bra ljus när möjlighet finns.
Mer info:
kolla gärna mina andra klockor
Säljes/Bytes - Seiko 7548 - Omega 50-tal - Seiko Presage SRPD39J1 - Citizen Tsuyosa
Fler bilder längre ner: 1. Seiko 7548-7000 - Pris: 2850kr (3200kr) Quartz Tillverkad enligt serienummer Januari 1981 går bra , och enligt förra ägare både servad och trycktestad nu i år 2025 , inget kvitto på det dock japansk kanji dagskiva denna är såld som JDM från början alltså för den...
och länkar och band:
Säljes - 25st Länkar-nato-läderband - Tudor Nato - Omega putsduk - Strapcodelänkar m.m.
1st Strapcode - Miltat länk , hexed för Seiko sumo 20mm, plast kvar på spännet som man ser på bilden, endast testad annars nyskick, skruvade bitar och full längd 490kr (650kr) mer info: https://www.klockmagasinet.com/miltat-hexad-stalarmband-for-seiko-sumo-ss201820b042 (det som är...
och omdömmestråd:
Senast ändrad: