Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tja,Snygg! Länken i bild nr ¹ som är original? Two tone?
Riktigt tjusig men inte riktigt Seiko va?
oj, copy/paste drog in ett helt bibliotek... Nåväl, trevlig att titta på och en modell jag jagar just nu. EAG74-2942 heter den. Ska bara hitta en pålitlig handlare så blir det affär
Du menar att den faller utanför (halva) rubriken till tråden Jag skulle bara lägga in en liten teaser men den kopierade en hel sida med bilderRiktigt tjusig men inte riktigt Seiko va?
Kvartsvirtuosen! Men tänk om den vore mekanisk!
sbgx067
Då hade den varit i någon annans ägoKvartsvirtuosen! Men tänk om den vore mekanisk!
Hur är denna i jämförelse med din sbgx261?
sbgx067
Hur menar du? Det är ju samma boett och storlek, men denna är i titan och har den 5-delade länkenHur är denna i jämförelse med din sbgx261?
Är den 5 delade länken mer följsam och vet du om det är samma längd på länkarna?Hur menar du? Det är ju samma boett och storlek, men denna är i titan och har den 5-delade länken
Jag kan mäta vid tillfälle, inte omöjligt att dom är lite kortare på titanlänken. Däremot det andra skillnader som känns när man bär dom. Jag ska återkomma med bilder och mått och en utförligare beskrivning... Jag gjorde en jämförelse mellan Citizens Chronomaster-länkar i https://klocksnack.se/threads/citizen-chronomaster-citizens-de-luxe-modeller.125337/ så jag får väl göra något liknande med SBGX. Stay tunedÄr den 5 delade länken mer följsam och vet du om det är samma längd på länkarna?
Länkarna verkar mer välvda än på den vanliga länken ser det ut som!