Viskan
Silver
- Pris
- 3500kr
- Returpolicy
- Det kommer vi överens om.
Vintage Seiko lcd från Januari 1976. Dessa är ovanliga i fungerande/hyfsat fräscht skick. Denna har NOS modul, NOS lcd-panel och NOS glas. Renoverad av mig 2025.
Finns inlägg om detta i vintage digi-tråden.
. Slutet...
Smärtar att sälja men man kan inte behålla allt. Jag har tre st av dessa och denna går mest exakt, antagligen pga NOS modulen. Repor i boett och länk finns men inget som är supertydligt på armen. Passar 17,5 cm arm med ett hål kvar. Jag har extra länkbitar om det skulle behövas.
Är jag för dyr? Föreslå ett pris. Kan byta mot något.
115kr spårbart.
Finns inlägg om detta i vintage digi-tråden.
Jag fick tag i en NOS-skärm till slut, jag hittade även en NOS-front/glas då det gamla hade en liten skada vid packningsytan. Beställde hästskolåsningar till knapparna hos en webbshop som sålde modelljärnvägsdelarNu har jag allt utom LCD-skärmen för att få ihop en fungerande 0664. Skärmen på den jag köpte var sprucken, det syns på bilderna om man tittar ordentligt. De växer inte på träd direkt. Om någon har eller kommer över en skärm eller defekt klocka så skrik till, jo jag vet att chansen är liten men ändå. Samma skärm sitter i 0662. Artikel nr. 4501680.
![]()
Smärtar att sälja men man kan inte behålla allt. Jag har tre st av dessa och denna går mest exakt, antagligen pga NOS modulen. Repor i boett och länk finns men inget som är supertydligt på armen. Passar 17,5 cm arm med ett hål kvar. Jag har extra länkbitar om det skulle behövas.
Är jag för dyr? Föreslå ett pris. Kan byta mot något.
115kr spårbart.
Senast ändrad: