- Pris
- 20000
- Returpolicy
- Nej, skick enligt bilder.
- Bilder Skickat
- Ja
Halloj!
Denna gröna pärla har jag inte använt så mycket, tyvärr. Limiterad 140-årsutgåva, där det gröna representerar mangroveskogen som omger ön Iriomote.
Bifogar lite bilder jag tagit själv, men skickar även med förra ägarens annons. Min handled mäter 19,5-20cm för info.
Klockan:
klocksnack.se
Länken :
klocksnack.se
Allt som ingick när jag köpte den sommaren 2025 ingår även nu. Originallänk, Originalgummi och Uncle-länken.
Riktigt snygg klocka som behöver en ny handled att få pryda.
Priset är 20'000:- full set. Kan skickas, finns annars i Dalarna för F2F.
Bytes mot Omega Seamaster, Planet ocean eller liknande. Kanske Breitling. Men skicka gärna förslag om du har liknande klockor. Endast intresserad av full set. Såvida inte priset återspeglar att den inte är full set. Ska passa minst 20cm handled.
Denna gröna pärla har jag inte använt så mycket, tyvärr. Limiterad 140-årsutgåva, där det gröna representerar mangroveskogen som omger ön Iriomote.
Bifogar lite bilder jag tagit själv, men skickar även med förra ägarens annons. Min handled mäter 19,5-20cm för info.
Klockan:
Avslutad - Seiko Marinemaster 300m SLA047
Hej KS vänner Då jag går tillbaka till skolbänken så måste jag kompromissa med klockintresset. En väldigt fin SLA047 till salu! Fullset enligt första bilden (orange Zulu Diver gummit ingår inte). Cert ingår också, dock inte med på denna bild, se sista bilden. Som jag förstår det är jag andra...
Länken :
Avslutad - Beads of Rice armband från Uncle Seiko till Seiko Marinemaster 300m
Hej KS vänner Säljer helt ny och oanvänd stållänk (med skyddsplasten kvar). Så, perfekt skick! Som titeln säger så är det en Beads of Rice från Uncle Seiko som passar Seiko Marinemaster 300m. För mer info, vänligen se https://unclestraps.com/products/beads-of-rice-bracelet-seiko-mm300-classic...
Allt som ingick när jag köpte den sommaren 2025 ingår även nu. Originallänk, Originalgummi och Uncle-länken.
Riktigt snygg klocka som behöver en ny handled att få pryda.
Priset är 20'000:- full set. Kan skickas, finns annars i Dalarna för F2F.
Bytes mot Omega Seamaster, Planet ocean eller liknande. Kanske Breitling. Men skicka gärna förslag om du har liknande klockor. Endast intresserad av full set. Såvida inte priset återspeglar att den inte är full set. Ska passa minst 20cm handled.
Senast ändrad: