• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Marinemaster MM300 SLA021 Prisbump!

chribba75

Omega
Pris
19500kr
Returpolicy
Ja, om beskrivning inte skulle stämma
Bilder Skickat
  1. Ja
Tjena! Pga planer om att bli OWG så får därför min underbara MM300 SLA021 byta ägare.
19500kr inkl rek, priced to sell!
Sparsamt använd i rotation med andra klockor.
Riktigt fint skick, lite hairlines och ett litet märke (har försökt få det bild, men det är svårt då det är litet) på låset. Boetten, glaset och bezelen kan jag inte se ett enda märke på när jag synar. Länken har ytterst lite hairlines.
Fullset med allt som följde med vid nyköp.
Gummibandet är oanvänt. Jag skickar också med ett grymt Seiko Waffle, (som jag tror är originalband till föregångaren)
Inköpt av mig 22/5-2019 på Klockmagasinet, således över 1 år kvar på garantin
F2F i Norra Värmland eller skickas som rek efter erhållen betalning.
19500kr inkl rek
Önskas fler bilder eller info så är det bara att fråga.
Inga byten tack!
Tack till KS för annonsplatsen
IMG_0351.JPG
IMG_8064.JPG
IMG_8031.JPG
IMG_6021.JPG
IMG_4233.JPG
 
Senast ändrad:
Topp