Staten
Basic
- Pris
- 2350
- Returpolicy
- Nej
- Bilder Skickat
- Ja
Hej!
Kollar intresset för min seiko mini turtle. Den är uttagen i april 2019 från Klockmaster, kvitto finns men inget cert. Även originallänken saknas men den sitter på ett mjukt och härligt Uncle Seiko gummi (GL831). Gummit har några skråmor så kan även sälja watch only eller på något nato om det hellre önskas.
Finns lite hairlines och skråmor vid bandhorn samt ett litet märke som jag försökt ringa in på en av bilderna, absolut inget som påverkar helhetsintrycket när den bärs då det knappt syns.
Pris:2800:- 2650:- 2500:- 2350:-
Kan ev. tänka mig byte/delbyte om du sitter på något intressant kring 38-40mm automatiskt (dykare, field watch, vardagsstålis).
Några jag är specifikt intresserad av:
Sarb033
Hamilton khaki field mechanical
Steinhart ovm 39
Certina DS Action 38mm
Nya seiko 5 field eller seiko solar scuba
Jag finns för f2f i Stockholm eller så kan jag skicka på köparens bekostnad
Tack KS!
Kollar intresset för min seiko mini turtle. Den är uttagen i april 2019 från Klockmaster, kvitto finns men inget cert. Även originallänken saknas men den sitter på ett mjukt och härligt Uncle Seiko gummi (GL831). Gummit har några skråmor så kan även sälja watch only eller på något nato om det hellre önskas.
Finns lite hairlines och skråmor vid bandhorn samt ett litet märke som jag försökt ringa in på en av bilderna, absolut inget som påverkar helhetsintrycket när den bärs då det knappt syns.
Pris:
Kan ev. tänka mig byte/delbyte om du sitter på något intressant kring 38-40mm automatiskt (dykare, field watch, vardagsstålis).
Några jag är specifikt intresserad av:
Sarb033
Hamilton khaki field mechanical
Steinhart ovm 39
Certina DS Action 38mm
Nya seiko 5 field eller seiko solar scuba
Jag finns för f2f i Stockholm eller så kan jag skicka på köparens bekostnad
Tack KS!
Senast ändrad: