Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
MonsterFredag?
Du behöver inte besöka något gym när du gå runt med dessa .
Härlig uppsättning! De på högerarmen är mina favoriter.MonsterFredag?
Härlig uppsättning! De på högerarmen är mina favoriter.
Härligt! Du kommer inte bli besviken.Håller faktiskt med dig där
OT, råkade klicka beställ på en Alpinist i fredags.....
Den som har orange tavla.Haha, nej det är ju en klar fördel
Tycker mig se att folk sneglar lite extra, undra vilken av dom det är dom kikar på...?
Har haft mitt monster i säkert 14 år så jag antar att det är första generationen. Har aldrig servat den under dessa år och jag märker inget behov av detta heller. Så tuffare klocka för pengarna blir svårt att hitta!
Hittade ingen vettig bild av klockan. Så det får bli bilden där den är till hälften infrusen i Vira blåtira!
Har haft mitt monster i säkert 14 år så jag antar att det är första generationen. Har aldrig servat den under dessa år och jag märker inget behov av detta heller. Så tuffare klocka för pengarna blir svårt att hitta!
Hittade ingen vettig bild av klockan. Så det får bli bilden där den är till hälften infrusen i Vira blåtira!
Idag har vi klämt in ett svart 22mm Zuludiver NATO på Monstret...
Yes, vill gärna klämma in endast en av sidorna. Ska beställa en likadan till i 20mm.
Så jävla rätt med klistrade indexlappar där lumen ligger lite avigt. Saknar första monstret jag hade. Den klocka som verkligen fick mig att bli klockberoende.
Vad har du för modd-planer?Tänkte ett svagt ögonblick på att göra mig av med min gen 2.
Nu blir det uppgradering/modd istället, det förtjänar den.
Återkommer ang. det när prylar dykt uppVad har du för modd-planer?
Det finns redan så mycket info ang. just monster, så i detta fall länkar jag bara vidare till dessa 2:Har ni någon monster-modell att rekommendera för någon som är helt grön på dom? Skulle helst vilja ha någon som är gjord i Japan (jag har en enorm bias för Japangjorda grejer) och helst en svart. Har inte hunnit läsa mig på de olika modellerna än så en startpunkt skulle uppskattas.
Det finns redan så mycket info ang. just monster, så i detta fall länkar jag bara vidare till dessa 2:
Collectors Guide to All Monster Variants
The Ultimate Seiko Monster Collector’s Guide