• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Seiko Navigator 6117-8009

Linus81

Basic
Pris
14000
Returpolicy
Ingen
Bilder Skickat
  1. Ja
En helt magisk och extremt välhållen Seiko Navigator 6117-8009 till salu! Jag har njutit klart av den och nu det är dags för någon annan.

Detta är inte en dussinklocka och de är inte helt lätt att få tag på och ffa inte i det här skicket.

Inga ding eller större skador i boett eller plexi. Enbart få mindre repor och naturliga hairlines som kommer med åldern. Se bilder. Magisk patinerat och intakt lume som går att få liiite liv i massor av ljus.

Går som den ska och hoppar igång utan frågor. Uppmätt till +7 SPD mha Toolwatch. Byter datum utan anmärkning prick klockan 24.00. Servad för ca 2 år sedan i UK, inga papper.

Sitter på ett helt unik custom strap från Diaboliq Straps som är tillverkat enkom för den här klockan och för att matcha urtavlan. Den röda sömmen på baksidan är en accent till den röda ”GMT” handen.

Jag har inte bråttom att få iväg klockan, så tokprutning och byten undanbedes. Priset är vad det är men jag är inte omöjlig vid snabba, trevliga affärer.

Jag har goda referenser, https://klocksnack.se/threads/linus81.103363/. Swish is King och jag bjuder på Postens värdefrakt. Tack KS!

71BCDB7F-619B-4D4C-B4BA-FC3418368719.jpeg
67C7F361-FE26-42D0-B598-6DF32DBEDC08.jpeg
279465FF-D7D4-4CF0-AECC-E423C21D94C4.jpeg
FA23628A-339A-44D9-AF56-3C39F151C2C5.jpeg
95C59FBF-CA41-4400-BF05-569DB1A12EF4.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp