• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Prospex Save the ocean Black DLC

Thompa700

Omega
Pris
2500
Returpolicy
Om ej utlovat skick = retur inom 72 timmar efter uthämtat paket. Om face2face ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Seiko Prospex SRPD11K1 Special Edition Black dlc-plated

Seikos 4R36 automat-verk
45 mm inkl kronan
Vikt 196 gram
13 mm hög
Hardlex-glas
Passar 22 mm-remmar

Klockan är i mycket bra skick, med endast små spår från användning.
När jag tittar närmre på klockan kan jag knappt se något slitage, och DLC-behandlingen är utan repor så vitt jag kan se.
Tänk på att det inte är en ny och helt oanvänd klocka. Någon lite repa eller mindre slitage går säkert att hitta för den som tittar noga.
Glaset är självklart helt utan repor eller annat slitage.
Vridringen ser ut som ny.
Badad med vid ett par tillfällen, men aldrig i salt-vatten.
Klockan är använd uppskattningsvis 30 dagar.

På någon av bilderna ser det ut som små vita märken, men det är dammpartiklar.

Har använt klockan med gummi från dag 1, vilket gör att original-länken som nu är påsatt är helt i nyskick.
Seikos enkla Box medföljer, Finns kvitto. Klockan inköpt hos Klockia Visby, Maj 2020.

Spårbar Frakt med Postens tjänst "Skicka lätt" ingår i priset.

Inga byten tack.

s1.jpg


s2.jpg

s3.jpg
 
Senast ändrad:
Topp