• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Samurai SRPB53K1 (Pepsi) <- rabatt + extra gummi

Är Samuraien..

  • Snygg

    Röster: 13 23.2%
  • Ful

    Röster: 4 7.1%
  • Vacker

    Röster: 2 3.6%
  • Cool

    Röster: 16 28.6%
  • Fulsnygg

    Röster: 21 37.5%

  • Totala väljare
    56

parasec

Rolex
2-Faktor
Pris
2650
Returpolicy
Ingen retur (så vidare inte något är helt åt pipan), det är alltid något nytt på G.
Bilder Skickat
  1. Ja
Har lite för många Seikos därför är det dags för min SRPB53K1 att få dyka vidare. Den är usprungligen från ett KS-gruppköp från förra sommaren och därmed fullset - uttagen 2017-08-03 och har således garanti kvar.

Den är i fantastiskt bra skick - kan inte se några repor eller andra skavanker. Dessutom är tidshållningen mycket bra och varierar mellan -1.1 s/d till -8.2 s/d när den bärs. Ovanpå allt detta besitter den en väldigt stark lume :cool:
Originalgummit är så nära nyskick man kan komma (använt en dag av mig) - gummit på bilderna är ett Zuludiver köpt på WatchGecko och jag slänger med även detta.

Pris: 2650 kr (tidigare 2790, 2890) + valfri frakt som köparen står för. Gillar Swish i dessa sammanhang. F2F möjlig i Lund eller i närheten.

Byte: Helst inte men om någon tvunget vill skulle jag vara intresserad av någon form av flygare, helst i samma prisklass - testa mig! Bytesvärde: 2900 kr

Referenser finns. Tack KS för annonsplats och världens bästa klockforum.

IMG_20180511_132451.jpg
IMG_20180511_132354.jpg
IMG_20180511_132412.jpg
IMG_20180511_132341.jpg
 
Senast ändrad:
Topp