• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Seiko SARB033 PB

Lucazz

Basic
2-Faktor
Pris
5699kr, spårbar frakt ingår.
Returpolicy
Nej.
Hej,

Det har blivit dags att sälja denna berömda modell Seiko SARB033 då jag inte kommer överens med storleken på 38mm. Jag är helt enkelt för van med 42mm.

Klockan är i använt skick, se kommentarer på bilderna.

Gällande urverket är servicehistoriken okänd, men tidshållningen verkar ändå relativt OK mellan ca +20 till 40 sek/dygn enligt mina mätningar de 3 senaste dagarna.
  • Då har jag burit klockan på höger arm hela tiden och jag sover även med klockan på.
Gångreserven går enligt spec i min upplevelse, ca 48-50h.

Länken passar just nu en handled upp till 17cm, men det medföljer en extra länkbit så total längd ca 18cm.

Säljes ”naken” då ursprungliga box och cert saknas.

Pris: 5699kr, spårbar frakt ingår i detta.
Betalning via Swish innan den skickas.

Inga byten är intressanta denna gång då pengarna ska vidare till annat intresse.

Se gärna mina referenser här.
Ser gärna att du som köpare också har goda referenser.

Välkommen att höra av dig vid frågor.

Med vänlig hälsning,
Lucas

IMG_3315.jpeg

IMG_3310.jpeg

IMG_3312.jpeg

IMG_3313.jpeg

IMG_3314.jpeg

IMG_3311.jpeg

IMG_3349.jpeg

IMG_3350.jpeg

IMG_3348.jpeg