• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Seiko SARB033 - PB

Lucazz

Basic
2-Faktor
Pris
4699kr
Returpolicy
Nej.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Tidigare annons blev raderad så lägger upp på nytt.

Säljer denna fina Seiko SARB033 då jag vill rensa i lådan. Kort sagt en grym ”Go anywhere, do anything”-klocka med sin 100m vattentålighet och 38mm storlek. Passar även riktigt bra med alla typer av band om man gillar att växla mellan t.ex. länk och läderband.

Klockan är i använt skick, se kommentarer på bilderna.

Gällande urverket är servicehistoriken okänd, men tidshållningen verkar relativt OK mellan ca +20 till 40 sek/dygn enligt mina mätningar under 3 dagar.
  • Då har jag burit klockan på höger arm hela tiden och jag sover även med klockan på.
Gångreserven går enligt spec i min upplevelse, ca 48-50h.

Länken passar nu en handled upp till 17cm, men det medföljer en extra länkbit så total längd ca 18cm. Säljes ”naken” då ursprungliga box och cert saknas.

Pris: 4699kr, spårbar frakt ingår.
Betalning via Swish innan den skickas.

Inga byten, tack!

Se gärna mina referenser här.
Välkommen att höra av dig vid frågor!

Med vänlig hälsning,

Lucas Eklund

IMG_3310.webp

IMG_3315.webp

IMG_3312.webp

IMG_3314.webp

IMG_3311.webp