• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SARB033

Dafuong

Omega
Pris
4200
Returpolicy
ja, om varan inte korrekt beskriven
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej KS!

Säljer en Seiko SARB033. Inga dings eller större repor, däremot en hel del smårepor om man tittar noga på länk och bezelring.

Kommer med originallänk, extra länkbitar, låda och intyg.

De senaste 7 dagarna har klockan gainat 158 sekunder, alltså i snitt 22,5 sekunder per dygn.... Jag köpte själv klockan här på KS i maj, och sedan dess har den enligt min erfarenhet inte blivit snabbare, snarare tvärtom, men en översyn av urverket skulle inte skada. Gångreserven är bra, jag har inte testat själv på ett tag men tror att den går uppåt 2 dygn.

Om du vill testa på en "mini-GS" så är denna klocka perfekt! Schyst storlek också på 38mm. Gillar klockan väldigt mycket men har annat som jag oftare bär så denna får vandra vidare.

Jag tar mig friheten att länka till den tidigare annonsen och hoppas att @Remofflan inte tar illa upp! https://klocksnack.se/threads/seiko-sarb033.132159/

Klockan kan skickas.

Tack KS för annonsplats!

Se bilder för skick
IMG_0059.jpg
IMG_0056.jpg


IMG_0061.jpg
IMG_0062.jpg
IMG_0057.jpg
IMG_0057.jpg
IMG_0063.jpg
IMG_0043.jpg
 

Bilagor

  • DSC02691.JPG
    DSC02691.JPG
    1.4 MB · Visningar: 30
Topp