• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Sarb065, moar straps!

Blackpercy

Panerai
2-Faktor
Pris
3700
Returpolicy
Ingen retur.
Bilder Skickat
  1. Ja
En klassiker i riktigt bra skick, detta är alltså originalet i cocktail-serien och har ett bättre urverk än de nya modellerna. Också en del andra detaljer som är snyggare på originalet än nykomlingarna.

Repfritt glas, mindre hairlines på boetten och något ytterst litet skrap efter bandbyte på baksidan, men i kanonskick.

Tavlan är helt otrolig och anledningen till att jag köpte den från början. Den har dock för hård konkurrens från storkusinerna från Grand Seiko i lådan och får därför åka vidare.

Utplockad 2016, jag är andra ägaren. Självklart fullset, originalbandet mycket sparsamt använt, om använt öht. Sitter idag på ett handgjort läder från en av talangerna här på KS, minns ej vem som gjort det, men det följer med. Vid snabb och smidig affär skickar jag även med ett blått rallyläder, ett blått tygband, ett brunt perlon samt ett svart oanvänt nato.

Skickas rekat.

IMG_0072.jpg
IMG_0073.jpg
IMG_0074.jpg
IMG_0075.jpg
IMG_0076.jpg
IMG_0077.jpg
IMG_0079.jpg
IMG_0080.jpg
IMG_0081.jpg
 
Senast ändrad:
Topp