• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SARG009 (prisbump 26/5)

BartVader

Omega
Pris
3200
Returpolicy
Visst, inom 24h. Returfrakt betalas av köparen.
Bilder Skickat
  1. Ja
Tyvärr får denna knappt någon handledstid längre så det är dags att gå skilda vägar.
Mycket fin klocka som känns gedigen och välbyggd.
Safirglas och display case-back. Seikos 6R15-urverk med både hacking-funktion och manuell uppvridning.
Helt okej länk, klart bästa Seiko-länken jag känt på i denna prisklassen.
Det finns märken efter användning som jag försökt visa på bilderna. Överlag mycket fint skick och inga märkvärdigheter med tidhållningen, går som den ska.
Skickar med två läderband på köpet, minimalt använda.

Pris: 4200kr 4000kr 3500kr 3200kr. Gärna F2F i Göteborg, annars står köparen för rek. frakt.
Kan även tänka mig byte mot en kamera, typ Fujifilm X100/X-E2, Leica X1/X2, Sony A6000, liknande. Mellanskillnad åt något håll om nödvändigt.
Andra klockbyten kommer troligtvis nekas men gör gärna ett försök.

Får även passa på att tacka för ett fenomenalt forum och möjligheten att annonsera. :)

Foto 2018-05-11 18 01 51.jpg

Foto 2018-05-11 17 58 20.jpg
Foto 2018-05-11 17 57 57.jpg
Foto 2018-05-11 17 55 07.jpg
Foto 2018-05-11 17 52 44.jpg
 
Senast ändrad:
Topp