• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Säljes/Bytes Seiko sbdx001

Karl_Magnum

Basic
2-Faktor
Pris
17000
Returpolicy
Enligt överenskommelse.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer/byter min bruksklocka no.1

Klockan är i gott men använt skick.
Finns två mindre skador, en liten ding längst ut på nedre högra bandhornet samt ett skrap på yttre sidan av övre vänstra bandhornet. Har själv svårt att se dessa trots att jag är väl medveten om dem.
Utöver detta kan man ana väldigt ytliga hairlines/swirls på polerade ytor samt lite på armband och spänne.

Klockan kommer som fullhet med oanvänt original gummi.
Finns gott om länkbitar då jag köpte nytt original armband å spänne för ca. två år sedan.
Skickar med gamla armbandet men vill behålla gamla spännet.
Skickar gärna fler detaljerade bilder!

1000000218.jpg
1000000220.jpg
1000000086.jpg
1000000098.jpg

Är alltid kul med byten så allt av intresse dock svalt intresse för dress och vintage.
F2F möjligt i Luleå med omnejd annars skickas den väl packeterad med önskad frakt.

Pris: 17k inklusive frakt.

Tillbaka
Topp