• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SKX007 Mod

TotteH

Patek
2-Faktor
Pris
3000
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Till Salu är min skx007 mod av @Ahla77
Har för många klockor så denna får inte tillräckligt med handleds tid. Tänkte samla ihop till något dyrare :)

Går som en skx, har ingen koll på exakta avvikelser men inget jag stört mig på. Någon liten ding på boett, men inget som stör helheten. Annars lika fin som på bilderna!
Pris: 3000kr Såld!
Info:
Skx031 tavla
Svart chapter
62mas visare
Svart dag/datum
Dlw dome safirglas
Dlw coin edge bezel
Dlw keramisk insert
Dlw S-krona
Brunt vintage läder med svarta sömmar som tyvärr delat sig lite i lädret. Dock inget som syns.
Khaki Zulu i riktigt skön kvalité.


Frakt tillkommer med 63kr spårbart eller vad det blir om du vill ha rekommenderat.
Referanstråd: https://klocksnack.se/threads/klocktotte.107678/
Tack ks för annonsplats :)
IMG_20190518_163227.jpg
IMG_20190615_095700.jpg IMG_20190615_105119_666.jpg
 
Senast ändrad:
Topp