• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Skx007j

Troje

Omega
Pris
3500
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer härmed en äldre Seiko Skx007j, då jag istället insett att en mindre Skx013 passar mig bättre.

Denna Skx har fått en liten facelift och är köpt för någon månad sedan här på forumet av @Ahla77 (hoppas det är ok att jag lånar en bild på hur klockan ser ut på läderbandet).
  • Sitter ett färskt nh36 verk i med S-krona.
  • Insert är bytt och är nu keramiskt med lume
Klockan är i fint skick, endast några mindre "hairlines" på boetten, länken är i nyskick. Klockan är även trycktestad (resultatet av testet skickas med) av mig 2020.07.27 och då var klockan tät. Klockan kommer med två band, dels ett i princip oanvänt aftermarket jubilee (samtliga länkar medföljer) samt ett svart zulu-läderband.

Rakt byte mot en fin Seiko Skx013 är intressant alt pengar emellan om bytesobjektet är av sämre skick. Bytesvärdet är detsamma som försäljningspriset. Annars endast försäljning.

Frakt ingår, skickas med Postens "skicka lätt", betalning i förskott med Swish.

IMG_1352 (redigerad).JPG
IMG_1358 (redigerad).JPG IMG_1355 (redigerad).JPG IMG_1356 (redigerad).JPG IMG_1354 (redigerad).JPG DB12513B-ED74-4964-8928-7A7A30C08E04.jpeg
 
Topp