• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad SEIKO SKX009, Jubilee

antonCq

Breitling
Ska ha fått en service innan jag köpte den för 2 år sedan och går bra. Uppmätte tidigare i veckan gångavvikelsen till +12 s/dag, mätt över 48h.

Tror att den är från 2000 (serienr. börjar med 0). Det syns att den har använts med en del repor och märken, detta syns bra på bilderna. Glaset är fint så jag misstänker att det bytts ut någon gång. Länken är väldigt ny, ren och i bra skick, det finns dock några repor på spännet. Länken passar min handled på 17,5cm och sitter då ganska tight, skickar såklart också med de extra länkbitarna som då lägger på ca 3,5cm alltså ca 21cm tot.

Retur?: Japp, inom 1 dag från mottagande, du står då för returfrakten.

800kr, f2f i Sthlm eller skickat inom Sverige.

Fler bilder här: https://www.flickr.com/gp/136806780@N03/ZQ2GGM

PA030297.jpg
PA030301.jpg

PA030305.jpg
 
Topp