• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Seiko SKX009 Prisbump 3

willie

Basic
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
Såld för 1500 kr
Returpolicy
Ja, om ni inte tycker klockan är enligt beskrivning. Retur inom 48 timmar, ni betalar all ev fraktkostnad.
OBS, inga returer pga tidshållningen.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Skx009 till salu. Klockan är köpt av mig från skywatches mars 2018. Allt som ingick vid köp ingår, dock inte tag (om jag nu fick någon). Skicket får ni själva avgöra på bilderna, har försökt ta så osmickrande bilder som möjligt. Både inomhus och utomhus i dagsljus.

VIKTIGT att observera:
  • Klockan har ett märke vid bandhornet (se röd inringning)
  • Klockan går INTE som den bör
  • Bezeln är trög. Det har den varit sedan dag 1, kanske fått ett måndagsexemplar

Har inte använt klockan på över 2 år. Gjorde en hobbymätning för ca 1 år sedan och vill då minnas att den diffade 45 sekunder under 24 timmar. Gjorde en mätning för några månader sedan och vill då minnas att den diffade över 1 minut under 24 timmar. Med andra ord behöver den repareras, eller mer sannolikt behöver ni köpa ett nytt urverk. Ny mätning av tidshållningen kan göras på begäran.

Tycker de är svårt att prissätta den, så ni får gärna hänga ut mig eller skriva till mig om priset är orimligt. Är öppen för bud.
Som jag förstår de går likvärdiga klockor som går inom tolerans för ca 2800-3200 här på KS.

Priset är satt till 1600 1700 1800 2000 kr. Nytt urverk (om de behövs) verkar kosta ca 800 kr inkl frakt. Därmed blir priset för denna klockan och ett helt nytt urverk ca 2400 kr.
Finns i göteborg för f2f, men klockan kan även skickas mot fraktkostnad.

Med vänliga hälsningar
Willie

Allt.jpg

Bilagor

• Skada_inne.jpg
    Skada_inne.jpg
    461.7 KB · Visningar: 20
  • Skada_ute.jpg
    Skada_ute.jpg
    548.6 KB · Visningar: 20
  • Sida1_ute.jpg
    Sida1_ute.jpg