• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Seiko SKX009K1

cfalken

Basic
Pris
1500kr
Returpolicy
Enlig ök.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej! Har bestämt mig för att sälja min SKX009 nu på grund av att den stackaren inte får den handledstiden den förtjänar.
Jag köpte klockan här på forumet i mitten av november 2018 och jag är andra ägaren av klockan. Första ägaren köpte den i mars 2018 vilket betyder att det är garanti kvar fram till mars 2020. Klockan är ruckad en gång i maj 2018 av förra ägaren. Ska gå inom spec efter detta.
Tyvärr har jag under min ägo råkat dra på mig en mindre repa i glaset och även några små på bezelinsert (se bifoga närbild), dock så finns det inga dings på boetten eller själva bezeln.
Jag köpte klockan head only men köpte ett svart nato från Josef B som jag använt i kanske en månad totalt.
Spårbar REK-frakt är inkluderat i priset.
Hör av er om ni undrar något.:)
IMG_20181208_172204_040.jpg

20191113_171730.jpg

20191113_172043.jpg

20191113_171755.jpg

20191113_172142.jpg

Tillbaka
Topp