Boothroyd
Basic
- Pris
- 2300
- Returpolicy
- Ej om inget annat är överenskommet.
- Bilder Skickat
- Ja
Har en SKX009K2 inköpt Februari men jag har snabbt fått sug för en SKX007 igen.
Min klocka:
Mycket gott skick, endast väldigt lätta skuff på spännet.
Kapital ring går väldigt snyggt i linje med urtavlan (Se bild)
Vridringsinlägget är bytt mot ett keramiskt, lite röd färg har släppt. (Orginal är kasserat och ingår ej)
Har ej mätt tidshållningen men har inte märkt av någon kraftig avvikelse annat än vad som är förväntat av urverket.
Allt är komplett med låda, manual och cert.
Skickar även med ett närapå oanvänt natoband (Bild lånad från eBay annons)
Jag önskar att få byta mot en SKX007 i likvärdigt skick. Så omoddad som möjligt, lägger stor vikt på att boetten är oöppnad.
Är din på gummiband kan vi säkert komma överens om något, ex att jag behåller länken men skickar resten eller dylik.
Alternative sälja klockan, då står jag för frakten i postnords blåa kuvert (icke spårbart)
Min klocka:
Mycket gott skick, endast väldigt lätta skuff på spännet.
Kapital ring går väldigt snyggt i linje med urtavlan (Se bild)
Vridringsinlägget är bytt mot ett keramiskt, lite röd färg har släppt. (Orginal är kasserat och ingår ej)
Har ej mätt tidshållningen men har inte märkt av någon kraftig avvikelse annat än vad som är förväntat av urverket.
Allt är komplett med låda, manual och cert.
Skickar även med ett närapå oanvänt natoband (Bild lånad från eBay annons)
Jag önskar att få byta mot en SKX007 i likvärdigt skick. Så omoddad som möjligt, lägger stor vikt på att boetten är oöppnad.
Är din på gummiband kan vi säkert komma överens om något, ex att jag behåller länken men skickar resten eller dylik.
Alternative sälja klockan, då står jag för frakten i postnords blåa kuvert (icke spårbart)
Senast ändrad: