• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Seiko SKX009K2 Ceramic

Boothroyd

Omega
Pris
2300
Returpolicy
Ej om inget annat är överenskommet.
Bilder Skickat
  1. Ja
Har en SKX009K2 inköpt Februari men jag har snabbt fått sug för en SKX007 igen.

Min klocka:
Mycket gott skick, endast väldigt lätta skuff på spännet.
Kapital ring går väldigt snyggt i linje med urtavlan (Se bild)
Vridringsinlägget är bytt mot ett keramiskt, lite röd färg har släppt. (Orginal är kasserat och ingår ej)
Har ej mätt tidshållningen men har inte märkt av någon kraftig avvikelse annat än vad som är förväntat av urverket.

Allt är komplett med låda, manual och cert.
Skickar även med ett närapå oanvänt natoband (Bild lånad från eBay annons)

IMG-0931.jpg


IMG-0932.jpg


IMG-0933.jpg


IMG-0934.jpg


IMG-0936.jpg


IMG-0937.jpg


IMG-0938.jpg



s-l1600.jpg



Jag önskar att få byta mot en SKX007 i likvärdigt skick. Så omoddad som möjligt, lägger stor vikt på att boetten är oöppnad.
Är din på gummiband kan vi säkert komma överens om något, ex att jag behåller länken men skickar resten eller dylik.

Alternative sälja klockan, då står jag för frakten i postnords blåa kuvert (icke spårbart)
 
Senast ändrad:
Topp