• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Boothroyd

Basic
Pris
4000
Returpolicy
24h
Bilder Skickat
  1. Ja
Efter att ha varit nöjd med klockan ett par år nu så tänkte jag låta min Skx gå vidare till ett nytt hem.

Seiko SKX013, behöver ingen introduktion - klassiker i midsize format. Denna är dock blivit uppgraderad med Nh36 urverk, dvs hack och uppvridning tillsammans med en "S" signerad krona samt "top hat" safir glas. Jag skickar även med originallänk såväl som ett Strapcode Super Oyster med ett mer rejält spänne.

Byte av glas + urverk är gjort hos Edwalls Ur i Örebro, dom trycktestade även klockan till 100 meter vilket den klarade galant. Notera att detta var hösten 2023 så jag skulle fortfarande rekommendera testa den igen om den ska användas i djupare vatten.

Urverket köptes fabriksnytt vid konverteringen och jag har inte märkt någon tidsavvikning annat än vad man kan förvänta sig från fabrik, men uppskattningsvis 15 sekunder +-/dag?

Klockan har spår av användning men är i allmänt bra skick. Nu fick jag inte med dessa på bild, men båda armband är kompletta med samtliga tillhörande länkar.

Mitt pris: 4000:- inkl spårbar frakt inom Sverige (DB Schenker). Jag kan erbjuda klockan utan valfri länk om priset känns för högt.
Jag erbjuder ej upphämtning.

Fler bilder kan ordnas vid intresse.

Se gärna mina referenser: https://klocksnack.se/threads/boothroyd.82440/#post-4708021

image4.jpg

image3.jpg

image0.jpg

image2.jpg

Tillbaka
Topp