• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Seiko SNDF87 Chronograf

Mikko Luiro

Guld
2-Faktor
Denna snygga panda-krono är nu till salu! Jag köpte den för nästan ett år sen av en handlare på Gran Canaria och den kommer med box och papper. Den ursprungliga metall-länken finns inte kvar för det var ingen höjdarkvalitet på den ändå. Skickar med såväl ett metallarmband från Strapcode som ett racingarmband i läder.

Klockan är vacker som en dag men jag är så fäst vid mina dykare att denna knappt får någon handledstid alls, vilket märks på skicket klockan är i - den är som ny!

Pris för hela paketet är 2000 kronor jämnt inklusive frakt inom Sverige.
20171030_112202.jpg
20171209_155335.jpg
IMG_20170511_103606.jpg
IMG_20170111_101149.jpg

Tack till KS för ett utmärkt forum!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp