- Pris
- 2500 SEK
- Returpolicy
- Inom 24h, köparen står för frakten
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer en Solar Tuna i använt skick. Men fortfarande inget att oroa sig för! Den är alltså solcellsdriven och mår gott i solen. Den kommer med original gummi och två extra Nato. Svart med guld hårdvara, och khaki med svart hårdvara. Vet inte hur bra den håller tiden. Kronan känns lite flimsy när man ställer om den. Men det är ingen defekt, det är bara så modellen är. Klockan har märken här och var. bakboetten har nato-märken, se bild. Glaset har ett ca 3mm långt märke i mitten, under Seiko-logon. Skitsvårt att ta bild men har försökt, se inringat område. Tavlan och vridningen har stark lume. Har för mig att den ska klara att ligga mörkt i en byrålåda i 11 mån innan batteriet laddar ur. Men fråga Chat gpt om du undrar om det verkligen stämmer. Jag köpte den av go gubbe här på KS. Enligt papprena (som nästan matchar serienumret) från nån Hong Kong-dealer, så är den daterad till 2018. Jag ska leta i min källare efter lådan också, men lovar inte att jag hittar något. Ja ni hör, detta är inte exemplaret för alla.
F2F GBG eller köparen betalar frakten.