Laddar...
Kaplans
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis

Avslutad Seiko SNKE01K1 prisbump

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Lindellc, 11 maj 2017.

Royal Watches Sweden
Taggar:
  1. Lindellc
    Trådstartare

Lindellc Silver

Har bara haft denna skönhet i några dagar efter ett impulsklick på bukten men blir inte vän med storleken (37mm). Klockan är testad och buren, men bara under ett par dagar i hemmet och är således med undantag för ett par små små hairlines på spännet i nyskick. För mer info är google din vän :) Levereras i sin originallåda. Vid frågor är det bara att höra av sig. Ursäkta de usla bilderna, min telefon lever sitt egna liv när det kommer till fokus.

Pris:
    1000:- 900:- +frakt efter köpares önskemål.
    Byten: Kanske, testa mig. Kan även lägga till en slant för rätt klocka.[​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    Retur: Nej
    Tack KS för ett fantastiskt forum och möjligheten att annonsera kostnadsfritt :)
    Obs: Det har nått mig att bilderna tycks krångla om en använder datorns webläsare. Om så är fallet och du önskar bilder kan dessa skickas via pm :)

Senast ändrad: 18 maj 2017
    Kropoth, Megazutten och DrSbaitso gillar detta.
Gripenbro