- Pris
- 1650
- Returpolicy
- Om något inte stämmer med annons
- Bilder Skickat
- Ja
Hej, säljer ej helt ny och oanvänd SNKL41J1.
Inköpt av mig från creationwatches nu i början av maj. Har endast tagit upp den ur boxen och testat byta armband men var inte riktigt det jag sökte.
Länk för specifikationer:
Ingår allt som kom med klockan såklart
Skickar även med en jubilee bracelet från tid och ting:
Inköp + tullkostnad landade på 2050 + 349 för länk från tid och ting. Säljer allt för 1650.
Finns F2F i göteborg, alternativt skickas med valfri frakt (köpare står för eventuell kostnad)
Vänliga hälsningar,
David
Inköpt av mig från creationwatches nu i början av maj. Har endast tagit upp den ur boxen och testat byta armband men var inte riktigt det jag sökte.
Länk för specifikationer:
Seiko 5 automatiska 21 juveler Japan gjorde SNKL41J1 SNKL41J mäns Watch sv
Attraktiv och pålitlig klocka som Seiko 5 automatiska 21 juveler Japan gjorde SNKL41J1 SNKL41J mäns Watch har Made In Japan, rostfritt stål, rostfritt stål armband, automatisk rörelse sv
www.creationwatches.com
Ingår allt som kom med klockan såklart
Skickar även med en jubilee bracelet från tid och ting:
Jubileelänk rostfritt stål - tidochting.se
Jubilee är en klassisk och tidlös länkdesign som sitter riktigt skönt på armen.Länken är av hög kvalitet med solida skruvade länkbitar. Ändbitarna är vikta. &nb
tidochting.se
Inköp + tullkostnad landade på 2050 + 349 för länk från tid och ting. Säljer allt för 1650.
Finns F2F i göteborg, alternativt skickas med valfri frakt (köpare står för eventuell kostnad)
Vänliga hälsningar,
David
Senast ändrad: