• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Seiko spb101j

hepanter

Pandion
2-Faktor
Pris
3800
Returpolicy
Det kommer vi överens om innan köp
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej säljes en fin begagnad Seiko Sumo
Kommer full set med låda,tag och ostämplat certifikat
Originalänken är ganska repig men den kommer också på en mycket finare aftermarket länk från miltat jubilee som är i fint skick, bara nån hairline på spännet.
Finns ett litet märke på insert se bild
Har använt klockan i rotation med andra har själv köpt en begagnad så vet inte vilket år den är ifrån men har inte märkt något avvikande på tidshållning under tiden jag använt klockan.
Väldigt mjuk och fin känsla i uppdraget
När jag köpte klockan begagnad själv gav jag 4000 kr sen köpte jag till länken för ca 1500 kr så jag tycker att priset känns vettigt mvh hepanter

Jag har ca 17 cm handled och den sitter kanonbra se bild för referens
44705.jpg
44704.jpg
44706.jpg
44707.jpg
44708.jpg
44709.jpg
44710.jpg
44712.jpg
44713.jpg
44714.jpg
44716.jpg