• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Seiko SPB143

Leppe

Guld
2-Faktor
Pris
8000 kr
Returpolicy
enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer min SPB143 då den inte får den handledstid den förtjänar. Klockan är fullset med samtliga länkbitar, se bild.

Uttagen på KM Globen 29/9 2020 av föregående forummedlem. Ser det som proviniens :)
Den är sparsamt använd i rotation med andra klockor och därmed i fint skick. Små hairlines kan förekomma men inga dings. Inget som har stört mig iallafall.
Det finns två små små märken på vridringskanten vid 8min och 21min, se sista bilden. Man får anstränga sig för att se dem.

Har kompletterat med ett MM300 spänne med mikrojustering som sitter monterat just nu. MM300 spännet samt ett tropic gummiband(no name) medföljer vid smidig affär.

pris: 8k kr ink rek frakt
IMG_0969.jpeg
IMG_0970.jpeg
IMG_0972.jpeg
IMG_0973.jpeg
IMG_0964.jpeg
KS affärshistorik: https://klocksnack.se/threads/leppe.54295/

Tack KS för ett fantastiskt forum!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp