• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SPB149 LE. SÅLD

rickard

Breitling
Pris
13000kr
Returpolicy
Nej.
Bilder Skickat
  1. Ja
Såld (på Blocket). Tack KS för för annonsplats.
Bump. Tar 13000 kr. Åker ut på Blocket i helgen. Kom igen nu!
En nyare Sjöö Sandström Royal Steel Classic 36mm är intressant som bytesobjekt med pengar upp eller ned.

Hej.

Efter mycket vånda och långa funderingar har jag bestämt mig för att SPB149 får vandra vidare.

Inköpt av mig personligen av på Klockmäster Globen den 27 Juli förra året 2020. Länken kortad med 2 bitar vid inköpstillfället.

Skicket är vad som närmast kan beskrivas som nyskick. Skrev en recension här då den var precis inköpt. Har inte använt klockan sen dess. Tilläggas kan att användningen i Juli var snarare att prova den nån halvtimme per tillfälle under ca. en dryg vecka i hemmamiljö, alltså inte hela dagar på armen och således inga märken från desk diving eller liknande. Är klockpedant kan tilläggas.

Betalade 16 500 kr och tycker inte att det finns skäl att gå ner i pris så mycket som skett senaste tiden på de här modellerna, i synnerhet inte i det fina skicket denna är.
Allt ingår såsom kvitto, garantibevis m m. Den blå plasten på baksidan sitter kvar. Metallänken sitter på nu.

Provar här på KS först och hoppas, sen blir det mindre roliga Blocket.
Jag bor i Bromma och kan ses i princip när som helst. Swish betalning är att föredra. Kan skickas mot att köpare betalar valfri frakt.
Finns massor av bilder på den här modellen så jag knäppte bara en till annonsen. Det är alltså den limiterade utgåvan med blå urtavla.
Inga byten tack.
Tack KS för annonsplats.
 

Bilagor

  • IMG_5047.jpeg
    IMG_5047.jpeg
    430.5 KB · Visningar: 485
Senast ändrad:
Topp