• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SPB149 (SBDC107) Limited edition

MrJohn

Omega
Pris
14800
Returpolicy
Diskuteras
Bilder Skickat
  1. Ja
Seiko SPB149 behöver nog ingen närmare presentation. Detta är den blåtavlade limiterade versionen som tillverkades/såldes/säljs i 5500 exemplar.
Min klocka har ett riktigt stiligt nummer nämligen 550/5500. Klockan kommer (till skillnad från övriga ej limiterade färger) i en speciell lite snyggare låda, som också innehåller det nya blå gummit.

Jag köpte alla tre färger av denna modell för att känna efter vilken jag gillar bäst och nu har jag beslutat att den som får stanna hos mig är den grå SPB143 då den påminner mest om SLA017 som jag saknar efter en förhastad försäljning. Denna klocka är använd ett par dagar men jag har bara velat använda länken från min 193 vilket innebär att denna klocka kommer med plasten kvar bak, med länken okortad och fortfarande inplastad. Gummit har jag testat.

Sammanfattningsvis är klockan i toppskick och länken oanvänd. Bilderna är mina men efter foto är klockan avplastad fram och använd.
Skickas för 100kr REK och jag har gott om fina referenser i min referenstråd om du söker på mitt användarnamn.

Jag är fullt medveten om att du kan hitta en beg några hundralappar billigare om du avvaktar tålmodigt och letar vidare, att du kan hitta dem för samma pris då och då i asien och då betala tull och frakt. Detta är inget jag behöver informeras om :)

Jag är inte intresserad av byte om du inte är en känd bra säljare som har en ärlig och bra prissatt Rolex Submariner date fullset och som jag uppskattar en trevlig, smidig och 100% ärlig affär.

Mvh John
1493.jpg
1491.jpg
1492.jpg
 
Topp