• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SQ 5Y22-8A01

Clark Wayne

Panerai
2-Faktor
Pris
500
Returpolicy
Endast om klockan väsentligt skiljer sig från beskrivningen
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej alla,

Säljer en fin Seiko SQ 5Y22-8A01 som enligt serienummer verkar vara tillverkad i juli 1988 eller 1998. En väldigt trevlig pjäs på 34 mm och 18 mm mellan bandhornen med en (i min mening) väldigt fin urtavla.

Jag fick klockan som en del av ett annat köp och den har aldrig använts av mig. Klockan fick ett nytt batteri för någon månad sedan och har sedan dess bara legat i lådan. Jag ställde tiden för ungefär två veckor sedan och den verkar ticka på som den ska. Har tagit bilder i starkt dagsljus för att försöka få till en så rättvis beskrivning som möjligt.

Säljs head only. Spårbar frakt ingår i priset.

F2F i Stockholm eller skickas.

IMG_1772.jpg

IMG_1773.jpg

IMG_1785.jpg

IMG_1774.jpg

IMG_1775.jpg

IMG_1776.jpg
 
Topp