• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Sumo SBDC003

Stalrob

Cartier
Pris
3000
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej! Jag har under åren samlat på mig onödigt många klockor, så nu behövs en rensning då jag kommit under fund med att jag har små kvinnohandleder!

Seiko Sumo SBDC003
Härlig blå dykare, som tyvärr är lite för stor för mig så den har använts VÄLDIGT sparsamt, kan bara se lite hairlines och en liten "repa" på glaset som syns i vissa vinklar (har inte lyckats få med den på bild då den är så liten).
Detta är den äldre varianten utan prospex "X"et på urtavlan, vilket enligt mig är mycket snyggare.
Inköpt 2015 och sitter på en "CURVED END RUBBER STRAP CB02 från Crafter Blue" fr 2019, medkommer även en svart uncle Seiko waffle strap fr 2018.
orignallänken är borta sedan länge, bortrensad av ett ex, men den var inget att hurra för ändå.

Finns i Luleå, f2f är att föredra men ingen bor väl här uppe så kan skickas, jag står för den kostnaden inrikes.
PRIS: 3000 SEK

Vill du ha fler bilder skriv gärna!

seiko sumo.jpg samling sumo.jpg
1587805392403..jpg 1587805469090..jpg
Tack KS för annonsplatsen!
MVH Robert
Edit: insåg att bilderna var lite tråkiga så slängde in 2 till. En sak är sata säker, man är inte fotograf iaf.
Edit 2: Såld!
 
Senast ändrad:
Topp