- Pris
- 1000
- Returpolicy
- Nopp
- Bilder Skickat
- Ja
Hej!
Säljer min Seiko som är inköpt i december 2021 (se cert).
Klockan är i använt men bra skick, där är inga dings eller liknande, men där är några hairlines på de polerade delarna.
Det svarta bandet som sitter på just nu är ett hirsch och det ingår självklart med i köpet.
OBS! Klockan köptes på länk, men jag har lyckats förstöra det på något sätt när jag skulle byta till rem:
-Låset håller inte ihop och jag vet inte var den sprinten är. Det är möjligt att den ligger bland de sprintar i påsarna (se bilder)
-De delarna som håller om boetten är böjda, så de håller inte tätt mot boetten.
Därför säljs klockan som om det inte vore en länk till den, men jag skickar med delarna iallafall.
Lite lånad info från klockia:
Jag tänker mig 1000 riksdaler.
F2F i Helsingborg eller så skickar jag den spårbart på min bekostnad. Väljer du F2F så hyvlar jag en hundring.
Frågor, funderingar eller är jag dum i huvudet på prissättning, skicka iväg ett PM.
Allt gott!
//Civen
Säljer min Seiko som är inköpt i december 2021 (se cert).
Klockan är i använt men bra skick, där är inga dings eller liknande, men där är några hairlines på de polerade delarna.
Det svarta bandet som sitter på just nu är ett hirsch och det ingår självklart med i köpet.
OBS! Klockan köptes på länk, men jag har lyckats förstöra det på något sätt när jag skulle byta till rem:
-Låset håller inte ihop och jag vet inte var den sprinten är. Det är möjligt att den ligger bland de sprintar i påsarna (se bilder)
-De delarna som håller om boetten är böjda, så de håller inte tätt mot boetten.
Därför säljs klockan som om det inte vore en länk till den, men jag skickar med delarna iallafall.
Lite lånad info från klockia:
| Modell | Sapphire |
| Dam / Herr | Herrklocka |
| Glas | Safir |
| Urtavla | Svart |
| Diameter | 36 mm |
| Boett | Rostfritt stål |
| Boett färg | Silver |
| Armband | Rostfritt stål |
| Armband färg | Silver |
| Vattentät | Ja |
| Klassifikation | 10 BAR (bad/simning) |
| Urverk | Analog Quartzverk |
| Datum | Ja |
Jag tänker mig 1000 riksdaler.
F2F i Helsingborg eller så skickar jag den spårbart på min bekostnad. Väljer du F2F så hyvlar jag en hundring.
Frågor, funderingar eller är jag dum i huvudet på prissättning, skicka iväg ett PM.
Allt gott!
//Civen
Bilagor
-
IMG_1149.jpeg490.3 KB · Visningar: 21 -
IMG_1150.jpeg594.1 KB · Visningar: 20 -
IMG_1151.jpeg472.8 KB · Visningar: 17 -
IMG_1152.jpeg620.1 KB · Visningar: 14 -
IMG_1153.jpeg471.6 KB · Visningar: 18 -
IMG_1154.jpeg704.9 KB · Visningar: 16 -
IMG_1155.jpeg342.6 KB · Visningar: 15 -
IMG_1156.jpeg624.3 KB · Visningar: 17